הזמינו עוד היום את הספר שלי – שבת עם חן

הזמינו עוד היום את הספר שלי

עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
מתכונים

משלוח מנות של חן 2022

שיתוף
מתכונים למייל
מתכונים קשורים
DSC00111(1)-2small
עוגיות כוכבים בציפוי מתוק
DSC00077-2small
חזה עוף עסיסי ברוטב לימוני
DSC00048-2small
עוגיות שומשומיות

 

 

אני זוכרת את עצמי כל שנה בפורים שוברת את הראש ומנסה לחשוב על הרעיון הכי מקורי למשלוחי מנות. משהו שאף אחד אחר לא חשב עליו ולהגיד את האמת, עם הזמן זה כבר התחיל להתיש.

מה לא עשיתי, עשיתי משלוח מנות של ג’חנון קומפלט, משלוח של מיני עוגות שמרים מכל מיני סוגים, משלוח של עוגיות חינה, משלוח של פלאפל, משלוח של בייגלה ירושלמי ותמיד תמיד הייתי מסיימת את היום של חלוקת המשלוחים עם הלשון בחוץ ולא באמת נהנית ממנו.

עם השנים הגעתי לכמה מסקנות חשובות בנוגע למשלוחי מנות כדי שגם אני וגם מקבלי המשלוחים יהיו מרוצים:

  • לא להכין שום דבר באותו היום של החלוקה. להכין כמה שיותר מראש ולהקפיא, להקפיא, להקפיא.
  • לא צריך להגזים. זה הכי קלישאתי שיש, אבל זה באמת נכון כי בסופו של דבר העיקר הכוונה. אנשים מעריכים את הכוונה שבהכנת משלוח במיוחד בשבילם. תכלס זה כבר לא משנה מה יהיה בפנים ולכן לא צריך לגזים בכמויות ובזמן שלוקח להכנת המשלוח. אני תמיד מעדיפה שיביאו לי משהו אחד טעים מאוד, מאשר מלא דברים שהם ככה ככה.
  • לסדר את המשלוח במארז שאפשר להשתמש בו אחר-כך ולא משהו חד פעמי שישר זורקים. אפשר להגיש בצלחת, קערית, ווזה, אדנית ויש עוד מיליון רעיונות.
  • לצרף משהו אישי למשלוח. זה כל-כך משמעותי ומוסיף וזה מה שמבדיל את המשלוח שכולם מכינים למשלוח אישי שאתם הכנתם במיוחד עבור מישהו ספציפי. זה לא צריך להיות מגילה או משהו מורכב במיוחד. זה יכול להיות ברכה של “פורים שמח למשפחת ____ , אוהבים ממשפחת____ ” כתובה בכתב יד, שיר נחמד, משפט אהוב, מתכון כתוב, כל מה שעולה על הדעת.

 

השנה החלטתי לא להתחכם יותר מדיי ולהכין פשוט משלוח של עוגיות קלאסיות טעימות, אני קוראת לו “משלוח של עוגיות מפנקות”.

קניתי באיקאה כלי למפיות מקש ועליו סידרתי 7 סוגי עוגיות. רגע אל תבהלו, נכון, זה נשמע הרבה אבל את ההכנה חילקתי על פני כמה ימים. זה יצא שכל יום הכנתי סוג אחד של עוגיות והקפאתי. דאגתי גם לעצב יפה את המתכונים של העוגיות, להדפיס ולצרף אותם למשלוח עצמו כדי שמקבלי המשלוח יוכלו גם כן להכין את העוגיות הטעימות בעצמם.

 

הנה הסבר קטן איך הקפאתי את העוגיות:

  1. עוגיות שוקולד צ’יפס– עוגיות מהסוג הזה, הכי טעים לאכול אותן טריות ביום ההכנה. להכין את הבצק, ליצור ממנו כדורים, להניח במגש מרופד בניילון נצמד ולהקפיא. כשהם קפואים לגמרי אפשר להעביר אותם לשקית זיפלוק כדי לחסוך מקום במקפיא. ביום של חלוקת המשלוחים, לחמם את התנור ל-180 מעלות ולהכניס אותם ככה קפואים לתנור, לאפייה של כ-12 דקות או עד שמזהיבות בצדדים.
  2. עוגיות ביסקוטי– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא שעתיים לפני.
  3. עוגיות בעבע בתמר– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא ולחמם כמה שניות במיקרוגל.
  4. עוגיות מגולגלות– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא ללא אבקת סוכר. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא שעה לפני ולפזר אבקת סוכר.
  5. עוגיות אלפחורס– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא ללא ריבת חלב. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא שעה לפני ולהרכיב את העוגיות עם ריבת חלב וקוקוס.
  6. עוגיות פרח ריבה– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא ללא הריבה ואבקת סוכר. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא שעה לפני ולהרכיב את העוגיות עם ריבה ואבקת סוכר.
  7. אוזני המן שוקולד– להכין את העוגיות כרגיל, לתת להן להצטנן ולהקפיא. ביום החלוקה, להוציא מהקפיא שעה לפני.

 

חוץ מזה חשבתי שנחמד מאד לצרף לקופסת העוגיות גם את המתכונים כך שמי שמקבל אותם יוכל להכין בבית!

להורדת חוברת המתכונים של משלוח המנות של חן יש ללחוץ כאן

שבת עם חן

בספר תמצאו מתכונים לשבת מושלמת: מאכלי עדות, מנות מגוונות לערב שבת, מטעמים לשבת בבוקר שמציפים את הבית בריחם האופייני, וכמובן, ארוחת שישי בצהריים שהיא הסיפתח הראוי לסופשבוע טעים ומלא נחת.

 

הכנתם? שתפו באינסטגרם ותייגו @heninthekitchen

10 תגובות

  1. ואי ואי ואייייי!!! אמאלה ובאלה!!!! הן חוסלו עוד לפני שהספיקו להגיע לאריזות של המשלוחי מנות!
    חן, את פשוט אלופה!!!

  2. חן אין כמוך, כל המתכונים שלך מושלמים. שאלה; במידה והקפאתי את הבצק עוגיות של השוקולד צ’יפס באיזה שלב מוסיפים את השוקולד צ’יפס, לפני ההקפאה?

    1. להוסיף את השוקלד צ’יפס לפני הקפאה.
      ולהקפיא אחרי שעושים כדורים מהבצק

  3. היי חן, תודה רבה על רעיונות מבריקים. העוגיות שוקולד צ’יפס, אם אני מקפיאה את הבצק ואופה אותו קפוא באיזה שלב אני מוסיפה את השוקולד צ’יפס?

    1. להוסיף את השוקלד צ’יפס לפני הקפאה ולהקפיא את הבצק אחרי שיוצרים עיגולים

  4. את פשוט מהממת!!!!
    כל מתכון שלך יוצא פשוט פצצה!
    תודה על רעיון מקסים 🙂

    1. חן אין כמוך! נהדרת אחת!! תודה❤️
      רעיון מקסים, מקורי, שונה ומיוחד…
      תודה. פורים שמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים ישירות למייל!

דילוג לתוכן