הזמינו עוד היום את הספר שלי – שבת עם חן

הזמינו עוד היום את הספר שלי

עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
מתכונים

גלידוניות בננה שוקולד

שיתוף
מתכונים למייל
מתכונים קשורים
DSC00084(1)-2small
עוגת שוקולד ומרנג
ללא שםsmall
עוגת שושנים מרנג
DSC00044(1)-2small
קרם ברולה
DSC00111(1)-2small
עוגיות כוכבים בציפוי מתוק

 

החופש הגדול הגיע וזה “החג” שהילדים שלי הכי מחכים לו כל השנה (למרות שתכלס כל השנה הזאת הרגישה כמו חופש גדול) וזה הזמן להעסיק את הילדודס עם קצת פעילות במטבח.
אם לא יצא לכם לאכול בננה קפואה אז רק שתדעו שבימי הקיץ החמים זה נשנוש מושלם להתקרר איתו, ואם אפשר לצפות אותו גם בשוקולד, עוד יותר טוב. כשהבננה קופאת המרקם שלה דומה לגלידת שרבט אז קבלו מתכון מושלם לכל אוהבי גלידת שוקו בננה.

גלידוניות בננה שוקולד

חן במטבח גלידוניות בננה שוקולד גלידוניות בננה שוקולד
* כתיבה - חן מזרחי fat

רכיבים

3-4 בננות
כ- 200 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות או 200 גרם שוקולד בלונדי שבור לקוביות
1 כף שמן קוקוס\ שמן רגיל
מעט בייגלה מפורר (לא חייב)

מקלות עץ של גלידה\ שיפודים קטנים

אופן ההכנה

לגלידוניות מטבעות בננה:

  • לפרוס את הבננות לעיגולים בינוניים.
  • להניח את השוקולד המריר בכוס, להוסיף את השמן קוקוס ולהכניס למיקרוגל לחימום של דקה וחצי. להוציא, לחכות כמה שניות ולערבב למרקם חלק. אם עדיין יש גושי שוקולד שלא נמסו, להחזיר לחימום של עוד כמה שניות במיקרו. אם משתמשים בשוקולד לבן\ חלב\ בלונדי, אין צורך להוסיף את השמן קוקוס.
  • לטבול את מטבעות הבננה בשוקולד המומס כפי שאני מדגימה בסרטון ולטבול במעט מהבייגלה המפורר אם רוצים (לא חייב), להניח על תבנית מרופדת בנייר אפייה ולהקפיא. אחרי שקפוא לגמרי אפשר להכניס לתוך שקית זיפלוק ולשמור במקפיא.

לגלידוניות בננה על מקל:

  • לחתוך את הבננה לחתוכות באורך כ- ס”מ. להכניס מקל ארטיק מעץ לתוך כל חתיכת בננה. להניח את הבננות על מקל בתבנית מרופדת בנייר אפייה. להכניס את התבנית למקפיא לשעה.
  • אחרי שעה, להניח את השוקולד המריר בכוס, להוסיף את השמן קוקוס ולהכניס למיקרוגל לחימום של דקה וחצי. להוציא, לחכות כמה שניות ולערבב למרקם חלק. אם עדיין יש גושי שוקולד שלא נמסו, להחזיר לחימום של עוד כמה שניות במיקרו. אם משתמשים בשוקולד לבן\ חלב\ בלונדי, אין צורך להוסיף את השמן קוקוס.
  • לטבול את גלידוניות הבננה בשוקולד המומס כפי שאני מדגימה בסרטון, ולטבול במעט מהבייגלה המפורר אם רוצים (לא חייב), להניח על תבנית מרופדת בנייר אפייה ולהקפיא. אחרי שקפוא לגמרי אפשר להכניס לתוך שקית זיפלוק ולשמור במקפיא.

גיוונים- אפשר לכסות את השוקולד בשקדים גרוסים\ בוטנים גרוסים מלוחים\ קוקוס\ סוכריות צבעוניות\ סוכריות עדשים קטנות…..

בתיאבון

שבת עם חן

בספר תמצאו מתכונים לשבת מושלמת: מאכלי עדות, מנות מגוונות לערב שבת, מטעמים לשבת בבוקר שמציפים את הבית בריחם האופייני, וכמובן, ארוחת שישי בצהריים שהיא הסיפתח הראוי לסופשבוע טעים ומלא נחת.

 

הכנתם? שתפו באינסטגרם ותייגו @heninthekitchen

3 תגובות

  1. גאוני! הכנו המון בקיץ שעבר, ועכשיו חוזרים לזה, גם כיף להכין עם הילדים וללקק את האצבעות תוך כדי, וגם גלידה טעימה ובריאה יחסית. תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים ישירות למייל!

דילוג לתוכן